Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Prezentare generală a serviciului

Trotinetele electrice au cel mai mult de suferit din cauza conducerii agresive, a drumurilor proaste, a bălților de apă etc. Proprietarii de trotinete electrice nici măcar nu realizează cât de important este acest lucru pentru dispozitivul lor preferat.

Atunci când sunt necesare reparații de motor
– Uzura rulmentului se datorează umidității din roata-motor,
– Pornirea axei care are ca rezultat ruperea și scurtcircuitarea cablurilor de alimentare;
– Defecțiune în izolația înfășurării motorului, ceea ce duce la defectarea lui.
– Magneții, care s-au desprins, prezintă o pierdere puternică de putere, precum și un zăngănit puternic la deplasare.
– Defecțiune a senzorilor Hall.

Din cauza uzurii rulmenților, mersul în bălți sau pe vreme ploioasă va face ca apa să pătrundă și să corodeze componentele interne, iar riscul de scurtcircuit crește considerabil. Curățarea ulterioară a ruginii este un proces care necesită mult timp și multă muncă.

Derularea axei apare la pornirea sau frânarea prea bruscă sau atunci când piulițele nu sunt strânse corespunzător, iar cu cât trotineta este mai puternică, cu atât mai des se întâmplă acest lucru. Pornirea nu afectează roata în sine, ci firele de alimentare care trec prin arborele de transmisie. Acestea îndoaie și rup izolația, provocând un scurtcircuit. În cel mai bun caz, controlerul va avea timp să oprească alimentarea cu energie electrică. În cel mai rău caz, utilizatorul va trebui nu numai să repare roata scuterului electric, ci și să repare controlerul.

O defecțiune a izolației în înfășurarea motorului este cel mai adesea cauzată de supraîncărcarea scuterului, roata se încălzește și topește izolația, creând un circuit inter-twist. Se rezolvă fie prin înlocuirea motorului, care este mai rapidă și mai costisitoare, dar tehnicienii noștri pot oferi o alternativă și pot rebobina motorul.

Magneții desprinși sunt cel mai rar defect, dar apar în continuare la majoritatea dispozitivelor mai ieftine și sunt aproape întotdeauna un defect de fabrică.

Defectarea senzorilor cholos este cel mai adesea o consecință a ruperii cablajului motorului, ceea ce duce la blocarea firelor de fază cu cablajul senzorului cholos, acest lucru se manifestă foarte repede, cel mai adesea unitatea se oprește complet și nu conduce, dacă conduce, sunetul roții motorului se schimbă, cel mai adesea acest lucru este însoțit de o eroare pe computerul de bord E-1, etc. Codurile de eroare sunt specifice fiecărei unități.

Go to Top